Działania marketingowe w Niemczech

Działania marketingowe w Niemczech - Getica.plJeśli chcesz, aby Twoja strona zajmowała wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, też w wersji obcojęzycznej, jednym ze sposobów jest pozycjonowanie SEO w wyszukiwarce Google. Aby zaistnieć na rynku zagranicznym, konieczne są odpowiednie wersje językowe dla Twojej witryny, przygotowane pod lokalną wyszukiwarkę, w tym przypadku Google.de. Wszystko po to, aby Twoja witryna była jak najwyżej umieszczana w wynikach wyszukiwania lokalnych wyszukiwarek w wybranym regionie.

Pozycjonowanie strony www w wersji niemieckojęzycznej

Kiedy zamierzamy umieścić swoją stronę wysoko w obcojęzycznej przeglądarce, warto zadbać o lokalny TLD (ang. Top-level Domain). W Polsce brzmi on „.pl”, dla strony www w wersji niemieckojęzycznej będzie to „.de”. Nie musimy się tym martwić, jeśli mamy domenę globalną – „.com” albo „.org”. W grę wchodzi także europejskie zakończenie – „.eu”

Inne działania mające na celu pozycjonowanie nie różnią się zbytnio od tych stosowanych w polskiej sieci, ale wymagają znajomości lokalnej specyfiki. Żeby strona www w wersji niemieckojęzycznej była wyświetlana wysoko w wynikach wyszukiwania niezbędne będą teksty pozycjonujące. W tym przypadku podstawą jest współpraca z native speakerami – zamówione u nich teksty będą brzmiały naturalnie dla niemieckiego odbiorcy.

Co ze sklepem online w wersji niemieckojęzycznej?

Niemiecki rynek to prawie 80 milionów potencjalnych klientów. Korzystnym będzie się na niego otworzyć poprzez sklep internetowy w niemieckiej wersji językowej. Podstawą pozycjonowania Twojej witryny powinny być wartościowe treści w wersji niemieckiej. Słabe teksty są aktualnie nieopłacalne, z tego względu, że Google łatwo je wyłapuje… Inną kwestią jest lokalizacja hostingu Twojego sklepu online w wersji niemieckojęzycznej – wyżej wyświetlają się adresy z niemieckim IP.

Co jeszcze warto wiedzieć przy pozycjonowaniu stron w niemieckim Google?

Wysokie pozycjonowanie stron w niemieckim Google wspierają także teksty sponsorowane na portalach tematycznych. Dobrze zainwestować też w profesjonalne tłumaczenia. Pamiętaj, że błędnie zrobione działania mogą przynieść więcej szkód niż pożytku. Jest wiele przedsiębiorstw specjalizujących się w takich działaniach, może warto skorzystać z ich oferty? Więcej informacji na temat fachowego pozycjonowania stron w niemieckim Google możesz znaleźć pod adresem http://pozycjonowanieniemcy.pl.